Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jag föredrar också att skriva under pseudonym, vilket också är tämligen vanligt på forum runt omkring på internet, samt i debatt/debattinlägg i tidningar.
Är det det när det gäller att starkt kritisera personer och föreningar? Knappast. Främsta anledningen till mitt val.
Jag tycker att det på detta forumet fungerar i stort sett utmärkt, mycket sällan som jag tycker att det är några gränsöverskridande. Skulle det ske, att personangrepp skulle uppstå, så antar jag att man spårar ip-adressen, allt som är skrivet finns lagrat, så det lämnas i så fall över till polismyndigheten. Samt man kan blockera ip-adressen. Sedan antar jag att en person som vill jävlas, kan använda en dator på skolan eller bibliotek eller liknande för att förstöra.
Personligen anser jag att både Camel, Nedomansky och vissa mindre frekventa besökare kan nämnas här. Även du och jag har gjort övertramp Räven. Ffa Evertsson och Lakers har fått ta mkt skit av dom två först nämnda.
Jag vet inte riktigt vad som skulle bli bättre om alla skrev under med namn och adress.
Se svaren ovan. Fullt tillräckligt som kommentar till din synpunkt.
Räven skrev:
Jag återkommer omigen till att jag bedömmer det här forumet som mycket välfungerande och varför kommer man då på tanken att vilja göra en förändring. För ingen vill ha ett forum där man bara klappar varandra på huvudet och säger da da, som i den gamla Sovjettiden.
kobe71 skrev:
Du har så rätt räven, det är bara löjligt att ta upp frågan!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster